( @NurShuhadaOEO )
14:45 Saturday, 29 December 2012
Aku Rindu Kawan-Kawan,Rindu Sekolah,Rindu Cikgu,Rindu Crush Aku yang practical :O
Assalamualaikum.
Hello,Sawadikap,Hey Ho,Hohohoi Hoi .
#Bonjour

stories about ;)

eh eh.. sebelum baca. korang tukar dulu lagu kat
atas tu. - Nasyid-Doa Perpisahan - okey ;)
selamat membaca :D


Sahabat,Guru,Sekolah,dan... Seseorang..... ;)

segala bermula dari pertemuan ,
kini kau telah menjadi sahabat ,
pernahkah engkau fikirkan kita.. kan berpisah? .

tiada ku sangka hubungan sekian lama kita jalinkan ,
sahabat hingga akhir hayat kini kau pergi buat selamanya ,
sahabatku ,,, kau pergi jauh .

segala kenangan yang tercipta diantara kita bersama ,
kan ku kenangi di masa lalu saat bersamamu ,
persahabatan kita masih utuh ,
andai ditakdirkan ku pergi satu masa nanti , 
kta kan bertemu kembali ... ooo.. .         

...............

Semua kenangan kat sekolah SMKTIS aku tak kan lupakan :')
<3 JANJI <3
jom tengok gambar yang dapat mengingatkan kenangan kita.. weee
ape aku merepek ni ? moh lah kita tengok2 gambar.. *jangan lupa aku tau* :'P
*kesat air mata*





Bawah ni - jamuan akhir tahun 2010 -

Bawah ni - masa pergi melaka -

 Bawah ni - sambutan hari merdeka -


 Bawah ni - Senaman Erobik -

 Bawah ni - Solat hajat -

Bawah ni - Graduasi -

Bawah ni - hari guru -

Kita Kawan Selamanya Ya!!.. kalau korang tak de aku tak tahu
nak kawan dengan sape.. mesti aku menangis kalau tak de korang..
betul tak tipu !! :'((

Dan terima kasih buat cikgu2 yang banyak mengajar aku :')
dan juga crush aku yang practical tu tapi sampai sekarang aku tunggu dia online
tak online-online >.< penat tau tunggu...


-Persahabatan itu seperti tangan dengan mata,saat tangan terluka,mata menangis. . Saat mata menangis.tangan menghapuskannya . . -

please don't leave me alone ;')
<3 FriendForeverAndEver <3

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia  

Bersyukur kini padaMu Ilahi
Teman yang dicari selama ini
Telah kutemui 

Teman betapa pilunya hatiku
Menghadapi perpisahan ini
Pahit manis perjuangan
Telah kita rasa bersama
Semoga Allah meredhoi
Persahabatan dan perpisahan ini
Teruskan perjuangan
Kan kuutuskan salam ingatanku
Dalam doa kudusku sepanjang waktu
Ya Allah bantulah hamba-Mu  

Marilah kita saling sayang menyayangi
Sesama keluarga sayang sesama jiran
Sayangkan guru-guru sayang kawan-kawan
Sayangkan negara sayang semuanya
Sayang sayang Allah
Sayang sayang nabi 



Terima kasih kepada :

KAWAN
Yati,Shiken,Haslinda,Azlinda,Hajar,Anisa,Mastura,Ramizah,Hamizah,Amizatul,
Raizatul Ain,Asrin,Adila Zahari,Sarah,Shiken Uyop,Miera,Farah Ain,Adila Borhanudin,Farah Husna,Syaza Syarip,Syaza Idrus,
Faizi,Rosela,Hanis,Amalina,Ain Amir,Maisara,Erwani,Keynot

GURU
Semua Cikgu SMKTIS (Sekolah Menengah Tengku Idris Shah kapar) 

CRUSH
Ustaz Hafiz




We're beautiful like diamonds in the sky 

Sincerely - Nur Shuhada . xoxo









All About Me.


bio tag link misc


The Princess says: Hey Ho~

♦Have fun with the Story.
♦This Is About My Life.
♦Don't COpy Or Hate Me.
♦Thanks Come To My Blog And Please Follow My Blog